maandag 23 maart 2009

4) Naambeeld










Hier nog een keer een reeks in negatief...








Hierboven de laatste puntjes op de i gezet. Dit wordt hem dan...


Naar mijn inzien is dit een logo waar ik tevreden mee kan zijn. Uiteraard moet de typografie ool nog verder ontwikkelt worden....

Dit logo waarbij ik een licht-donker contrast heb toegepast oogt naar mijn ogen veel beter. Deze wil ik uitwerken op een strenge manier voor mezelf. Ik wil gewoon geen haaltjes of foutjes zien...

Nog een versie die niet gelukt is. Hier ben ik dus niet helemaal tevreden mee...

Hierboven ziet u de letters al een beetje komen.


Uiteraard moet de naam er ook in komen en omdat ik nog steeds alles met de hand wil maken zal ik dus ook mijn typografie zelf moeten ontwikkelen.
Hier ziet u de schets nogmaals maar dan uitgebreider als voorheen. De fineliners zitten erin maar absoluut niet definitief. Ik wil een mooie, schone versie maken die tegen foutloos aan zit.

En nog 2...

Hier een effectje...

Uiteraard wil ik het logo voor mijn "handmatige" statement handmatig houden. Dit betekent dus dat ik geen foutje mag maken in het belijnen van het logo.

Hier de definitieve schets.
Ook zat ik te denken aan die middeleeuwse of medie-evil achtige elementjes die ik kan verwerken in het logo.

Hier ziet u het wapen al een beetje komen.

Als u naar boven gaat ziet u stap voor stap hoe ik steeds dichter bij een logo kom.


Voor het naambeeld is het de bedoeling dat ik een verhaalvertelled of verhaalvragend logo maak die past bij de overige opdrachten voor de magazine. Hiermee maak ik dus de link naar de urban legends. Toch moet het wel hip zijn voor de 18 t/m 28 jarige doelgroep. Het moet een pakkend logo worden. Ik dacht gelijk aan een soort van logo met vaantjes of vleugels. Vroeger had elke familie ook een familiewapen. Die stijl komt wel overeen met mijn onderwerp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten