maandag 23 maart 2009

6) Geillustreerd Omslag


Hierboven de versie zonder potlood. Althans, zoveel mogelijk weg-gestuffed.
................................................................................
Hierboven ziet u de uitgewerkte fineliner illustraties. Natuurlijk is dit nog niet het eindstadium. Ik ga nog wat doen met kleur. Hier zitten trouwens nog de potloodlijntes in verwerkt.

En hier ziet u de in elkaar gemonteerde potlood versie. Zelf ben ik wel tevreden over de sfeer die er nu al in zit...

De cover...

De back...

De eerste schets!


Allereerst zijn er geruchten gegaan over de onderstaande Urban Legend:

- In de riolen van bepaalde steden zouden krokodillen voorkomen.

I.V.M. mijn onderwerp kon ik dit artikeltje gebruiken. Waarom nou deze? Nou om precies te zijn kreeg ik bij dit stukje tekst gelijk een flashback. Vroeger heb ik er namelijk ook van gehoord! Maar voornamelijk kreeg ik gelijk een visueel beeld wat ik naar mijn inzien goed kon uitwerken en omdat het mij zou trekken voor een cover. Hierboven ziet u de eerste schetsen nadat ik het stukje gelezen had. Ook ziet u wat andere afbeeldingen over dit onderwerp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten