maandag 23 maart 2009

9) Promotioneel Cadeau

En hieronder ziet u het eindresultaat van de brieven opener.


De deksel krijgt natuurlijk een classical Case logo. Handmatig?


Dan het invouwen.


Dit gebeurt door de achterkant van het mesje te gebruiken en dan de vouwlijnen te accentueren voor een scherpe vouw.

De uitgesnede vorm gaan we vouwen.

Dan het snijden...


Hier ziet u het nog beter.
Ik heb een zwart vel op een dik wit royal vel geplakt waardoor ik dalijk een stevige doos heb met de juiste kleur. Zwart dus...

De eerste stap is het aftekenen van de doos...
Het promotioneel cadeau van mijn magazine wordt een brievenopener. Dit is in de stijl van mijn lijnentaal in het hele proces. Deze gelijkenis komt dus erg van pas. Mijn doel is dus het maken van een doosje die de brievenopener compleet maakt voor aflevering!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten