maandag 2 maart 2009

Digitale Portfolio

Links: De sites die voor mij interessant zijn.

Ricardo -> Contact: Hier kan men mij contacteren via een soort van mailtje voor eventuele vragen.

Ricardo->Biography: Hier een korte beschrijving van mijn leven.

Gallery 3: Als u op het 3e blokje klikt, wat tevens ook voor de illustraties en de vormgegeven media geldt,
krijgt u een korte beschrijving van de opdracht en overige toegevoegde informatie.

De blokjes onder de visual zorgen voor verschillende versies.

Gallery: De vergroting van de visual.

Gallery: Hier kunt u kiezen uit 3 categoriƫn. Namelijk Illustraties, Grafische vormgeving en visualisatie.
U kunt dan ook selecteren vanuit de voorvertoningen die u hierboven ziet.

Vision: Hier vertel ik u een kort verhaaltje over mijn visie op het werk en opdrachten als freelancer.
Wat zijn mijn speciale aandachtspunten?

Home: Uiteraard de startpagina van de site na de enterings-pagina.

Dit is de pagina waarbij u eerst moet enteren. Ik introduceer mijzelf doormiddel van mijn naambeeld.

....................................................................................................................................................................

Dit zijn allemaal elementen die ik heb kunnen gebruiken of die ik heb gevonden tijdens mijn conceptfase van de site.

Dit is de gallery pagina voor visualiseren en hieronder de grafisch vormgeef kant.



....................................................................................................................................................................




Hierboven ziet u de weg naar mijn gekozen logo. Van concept naar eindcreatie.

....................................................................................................................................................................


Hierboven mijn font onderzoeken. Oftewel, mijn gekozen lettertype voor mijn naambeeld.
Genaamd: DaxWide & DaxLight

....................................................................................................................................................................

De bedoeling is om een site te ontwikkelen die ter behoeven van een portfolio zal dienen. Hierboven ziet u een korte samenvatting van de briefing die ik gemaakt heb in les 1.

1 opmerking:

  1. De overeenkomst tussen alles geloven en niets geloven, is dat je in beide gevallen niet hoeft na te denken.

    BeantwoordenVerwijderen